Alfa Medica - Alfa solutions

IT voor Business / webshop particulieren

Alfa Medica

Alfa Medica is een tool die het mogelijk maakt om de tussenkomst van de derdebetaler vlotter te verwerken.

 

Voor wie?

Artsen en medische secretariaten

 

Wat?

Door een samenwerking met het CRM pakket Teamleader, stelt u heel vlot een periodieke verzamellijst op met bijhorende factuur om aan de mutualiteit/derdebetaler te bezorgen.

 

* Een connectie met Teamleader is noodzakelijk.

* Integreerbaar met Alfa eID Collect voor patiëntenregistratie d.m.v. de identiteitskaart en kaartlezer.

Vlotte betalingen

Voer op een efficiënte manier de nodige data in, hou een duidelijk overzicht van de nodige terugbetalingen en zorg voor een vlotte doorrekening aan de derdebetaler.

Verzamellijst export

Maak periodieke verzamellijsten met bijhorende factuur aan en bezorg die automatisch aan de derdebetaler. Hierdoor bespaart u tijd en reduceert u de foutenmarge.

Koppel met CRM

De ideale totaaloplossing ligt klaar! Met Alfa eID Collect maakt u patiëntenfiches aan o.b.v. de identiteitskaart. Met deze data in Teamleader verwerkt u de administratie en kan u correct opvolgen.

Alfa Medica Mockup

transparante prijs

 

Teamleader Custom Connectie

  • 10/maand/1ste gebruiker
  • 5/maand/elke bijkomende gebruiker
    (jaarlijkse overeenkomst)

Installatie en opzet met uitleg en begeleiding (éénmalig)

  • 500

Deze combinatie biedt de ultieme totaaloplossing

1

Verwerk getuigschriften & patiëntenfacturen en volg de betaling van deze documenten correct op. Stuur herinneringen, ...

+2

Stel periodieke verzamellijsten met factuur samen om de tussenkomst van derdebetaler vlot te verwerken.

 

(+3)

Registreer patiënten via de identeitskaart en kaartlezer en maak zo automatisch patiëntenfiches aan in Teamleader.

Is Alfa Medica interessant voor mijn praktijk?

De voordelen van Alfa Medica

  • U bespaart tijd
  • U kan vlot uw betalingen ontvangen
  • U reduceert de foutenmarge
  • U genereert een mooi overzicht
  • Met de totaaloplossing heeft u al uw medische administratie op 1 plek.