IT SERVICEDESK

Bel of mail naar onze service desk. We registeren uw vraag zorgvuldig en zorgen voor een snelle opvolging. We kunnen u telefonisch bijstaan of sturen indien nodig een expert ter plaatse.

1

Neem contact

Stuur ons een e-mail met uw probleem/vraag naar planning@alfasolutions.be

OF

Bel ons op het nummer 056 62 76 75

 

Onze collega zal uw probleem/vraag bekijken en u zo snel mogelijk op de beste manier verder helpen.

 

---------

DIT IS EEN BETALENDE SERVICE

 

U kan ons bereiken tijdens onze openingsuren.

 

Noodgeval?

Bel onze permanentiedienst 056 62 76 80!

2

Ticket of Teamviewer?

U ontving een bevestigingsmail of kreeg een medewerker aan de lijn.

U werd doorverwezen naar:

of

STAP 1:
Bevestiging van het ticket

 

U ontving via e-mail een bevestiging van uw aanvraag. Daarop ziet u uw registratie met uw ticketnummer. Dit nummer is het algemene identificatienummer voor alle diensten en acties die ondernomen zullen worden voor deze aanvraag.

STAP 2:
Behandeling van uw aanvraag

 

We bekijken uw aanvraag en behandelen deze zo snel mogelijk. U wordt hiervan per e-mail op de hoogte gebracht.


Wenst u het zelf ook op te volgen? Dat kan via ons klantenportaal.
Stuur een mailtje naar planning@alfasolutions.be of bel naar onze IT servicedesk (056 62 76 75) om een login aan te vragen.

STAP 3:

Finale Check

 

We geloven dat uw probleem werd opgelost.

Als bevestiging checkt de verantwoordelijke nog even het volledige plaatje. Daarna 'sluiten' we uw ticket.

 

Werd de volledige aanvraag behandeld en bent u optimaal geholpen geweest?

U heeft 2 werkdagen de tijd om mogelijke opmerkingen of reacties te geven.

(Dit volgens onze Algemene Voorwaarden Diensten)

STAP 4:

Feedback

 

"Hoe tevreden was u over onze service?"

U ontvangt een afsluitende mail en de vraag om een korte evaluatie te geven over onze interventie.

Met deze informatie zullen wij een permanente evaluatie doorvoeren van onze diensten.

 

Een dikke dankjewel om hier aan deel te nemen. We willen u immers een zo goed mogelijke service blijven aanbieden.

NOODGEVAL?

Wanneer u te maken krijgt met een noodgeval in uw bedrijf, staat onze permanentiedienst tot uw beschikking. Deze is beschikbaar op werkdagen van 7u tot 8u30 en van 17u30 tot 22u. Op zaterdag is dit van 8u tot 20u. Deze dienst is uiteraard een extra betalende service.

Hoeveel kost de technische hulp via onze IT Servicedesk?

De interventies van onze techniekers worden verrekend per gepresteerd kwartier. Bij een interventie ter plaatse rekenen we een kilometervergoeding aan.