IT Servicedesk

Bel of mail naar onze service desk. We registeren uw vraag zorgvuldig en zorgen voor een snelle opvolging. We kunnen u telefonisch bijstaan of sturen indien nodig een expert ter plaatse.

1

Neem contact

Stuur ons een e-mail met uw probleem of vraag naar

(planning@alfasolutions.be)

OF

Bel ons op het nummer 056 62 76 75

 

Onze ‘first line’ collega zal uw probleem/vraag bekijken en u zo snel mogelijk op de beste manier verder helpen.

 

Noodgeval? Bel onze permanentiedienst 056 62 76 80!

 

---------

HULP VIA ONZE IT SERVICEDESK IS EEN BETALENDE SERVICE.

 

U kan ons bereiken tijdens onze openingsuren.

2

Ticket of Teamviewer?

U kreeg een bevestigingsmail of kreeg een medewerker aan de lijn.

U werd verder verwezen naar:

(betalende service)

of

STAP 1:
Bevestiging van het ticket

 

U kreeg een bevestiging van uw aanvraag.Daarop ziet u uw registratie met uw ticketnummer. Dit nummer is het algemene identificatienummer voor alle diensten en acties die ondernomen zullen worden voor deze aanvraag.

STAP 2:
Behandeling van uw aanvraag

 

We bekijken uw aanvraag en behandelen deze zo snel mogelijk. U wordt hiervan per e-mail op de hoogte gebracht.
Wenst u het zelf ook op te volgen? Dat kan via ons klantenportaal.
Stuur een mailtje naar planning@alfasolutions.be of bel naar onze IT servicedesk (056 62 76 75) om een login aan te vragen.

STAP 3:

Finale Check

 

Werd de volledige aanvraag behandeld en bent u optimaal geholpen geweest? Onze teamverantwoordelijke van de technische dienst bekijkt op het einde het volledige plaatje en doet de finale check bij het ‘afsluiten’ van uw ticket. U heeft 2 werkdagen de tijd om mogelijke opmerkingen of reacties te geven. (Dit volgens onze Algemene Voorwaarden Diensten).

STAP 4:

Feedback

 

"Hoe tevreden was u over onze service?" Hierna ontvangt u een afsluitende mail en de vraag om een korte evaluatie te geven over onze interventie. Met deze informatie zullen wij een permanente evaluatie doorvoeren van onze diensten. Een dikke dankjewel om hier aan deel te nemen. We willen u immers een zo goed mogelijke service blijven aanbieden.

NOODGEVAL?

Wanneer u te maken krijgt met een noodgeval in uw bedrijf, staat onze permanentiedienst tot uw beschikking. Deze is beschikbaar op werkdagen van 7u tot 8u30 en van 17u30 tot 22u. Op zaterdag is dit van 8u tot 20u. Deze dienst is uiteraard een extra betalende service.

Hoeveel kost de technische hulp via onze IT Servicedesk?

De interventies van onze techniekers worden verrekend per gepresteerd kwartier. Bij een interventie ter plaatse rekenen we een kilometervergoeding aan.