Venice
Met de business software Unit4 Venice voer je je boekhouding, facturatie en klantenbeheer uit met een glimlach! De handige functionaliteiten van Venice zorgen voor administratieve vereenvoudiging zodat je snel en efficiënt je boekhouding, facturatie, voorraden en contacten bijhoudt.
De dagelijkse input is geautomatiseerd. Analyses en rapporten maak je met een muisklik. Uiteraard voldoet de business software Venice aan de laatste wet- en regelgeving!
Dit is een sterk programma perfect voor de kleine KMO.
De 3 aspecten van Venice
Met deze facturatiesoftware maakt u efficiënt offertes, facturen en creditnota's op. Het Lite pakket is ideaal voor het voeren van de minder complexe facturatie. Met het Basic pakket gaat u ook aan de slag met elektronisch factureren.
U voldoet moeiteloos aan alle wettelijke verplichtingen. Tal van duidelijke rapporten, overzichten en vlotte exportmogelijkheden maken het steeds dé bron van informatie om elke bedrijfssituatie op de voet te volgen. Met de Venice Basic of Lite is de kleine KMO volledig ondersteund!
Beheer uw contacten, volg uw projecten op en koppel deze met uw verkoopsdocumenten. U krijgt snel inzicht in de behoeftes van uw contacten waardoor een persoonlijke benadering u toelaat vlug in te spelen op commerciële mogelijkheden.
GRATIS DEMO
Geniet van een gratis testritje en snuister wat rond op het online platform Venice Facturatie Lite.
Probeer 30 dagen vrijblijvend.
Venice Facturatie [LITE]
Dankzij de jarenlange ervaring en de input van talloze gebruikers krijg je precies wat je nodig hebt, zonder overtollige functionaliteiten en bijgevolg ook zonder overbodige kosten.
Venice Facturatie Lite werd in het bijzonder ontworpen om op een eenvoudige, snelle en praktische manier offertes en facturen aan te maken. Daarbij hebben we ons bewust geconcentreerd op de essentie van die taken.
Een factuur kan opgemaakt worden vertrekkend van een leeg document of op basis van een vroeger ingebrachte offerte. Het volume aan gegevens dat je met Venice Facturatie Lite kunt invoeren is zo goed als ongelimiteerd.
Trouwens, ‘Lite’ verwijst enkel naar de bedoeling om alleen de basisfunctionaliteiten in te bouwen. Zeker niet naar de manier waarop en de middelen waarmee je de facturen en offertes aanmaakt. Zo kan je bv. rechtstreeks bij het ingeven van een verkoopdocument een klant of een artikel bijmaken of wijzigen. Op basis van gegevens beschikbaar in je klantenfiche, kan je onmiddellijk een e-mail versturen.
Venice Facturatie [Basic]
De opmaak van documenten gebeurt op een overzichtelijke grafische manier. Hierbij wordt de voorraadstand van de gebruikte artikels onmiddellijk geactualiseerd. Je kan zelf beslissen om de voorraad per artikel bij te houden, of om meerdere artikels te groeperen onder één voorraadartikel.
Op alle documenten kan je zowel goederen als diensten verwerken. In de artikelfiche, die overigens zeer uitgebreid is, kan je aanduiden of je voor een artikel al dan niet voorraad wenst bij te houden.De optie laat je toe om de omschrijving van een artikel in zes verschillende talen naar keuze bij te houden. Je kan grafische bestanden (foto's, tekeningen) koppelen aan het artikel. Je kan eveneens aan- en verkoopgegevens, bijkomende tekstvelden, een barcode, btw-codes, voorraadgegevens en extra informatie bijhouden.
Functionaliteiten:
Venice Boekhouding
Venice Contactenbeheer
Hiermee beheer je al je projecten, en kan je alle in- en uitgaande communicaties per project bijhouden. Je kan eveneens de documentenflow optimaliseren, door per type document het juiste contact binnen de firma (klant, leverancier of prospect) te koppelen.
In combinatie met de module eDocumenten laat deze optie je toe om je facturen, leveringsbonnen én rappels naar de juiste persoon of afdeling bij je klant te verzenden.
Jouw ideale IT partner
Jouw IT partner voor een oplossing op maat.
Processiestraat 2, 8790 Waregem
056 62 76 73 | business@alfasolutions.be
BE 0442 132 433
All Rights Reserved ® Alfa solutions 2023 | Privacybeleid | Algemene Voorwaarden I Cookiebeleid I Sitemap I Design: adfun.be