Venice
Met de business software Unit4 Venice voert u uw boekhouding, facturatie en klantenbeheer uit met een glimlach! De handige functionaliteiten van Venice zorgen voor administratieve vereenvoudiging zodat u snel en efficiënt uw boekhouding, facturatie, voorraden en contacten bijhoudt.
De dagelijkse input is geautomatiseerd. Analyses en rapporten maakt u met een muisklik. Uiteraard voldoet de business software Venice aan de laatste wet- en regelgeving!
Dit is een sterk programma perfect voor de kleine KMO.
De 3 aspecten van Venice
Met deze facturatiesoftware maakt u efficiënt offertes, facturen en creditnota's op. Het Lite pakket is ideaal voor het voeren van de minder complexe facturatie. Met het Basic pakket gaat u ook aan de slag met elektronisch factureren.
U voldoet moeiteloos aan alle wettelijke verplichtingen. Tal van duidelijke rapporten, overzichten en vlotte exportmogelijkheden maken het steeds dé bron van informatie om elke bedrijfssituatie op de voet te volgen. Met de Venice Basic of Lite is de kleine KMO volledig ondersteund!
Beheer uw contacten, volg uw projecten op en koppel deze met uw verkoopsdocumenten. U krijgt snel inzicht in de behoeftes van uw contacten waardoor een persoonlijke benadering u toelaat vlug in te spelen op commerciële mogelijkheden.
GRATIS DEMO
Geniet van een gratis testritje en snuister wat rond op het online platform Venice Facturatie Lite.
Probeer 30 dagen vrijblijvend.
Venice Facturatie [LITE]
Dankzij de jarenlange ervaring en de input van talloze gebruikers krijgt u precies wat u nodig heeft, zonder overtollige functionaliteiten en bijgevolg ook zonder overbodige kosten.
Venice Facturatie Lite werd in het bijzonder ontworpen om op een eenvoudige, snelle en praktische manier offertes en facturen aan te maken. Daarbij hebben we ons bewust geconcentreerd op de essentie van die taken.
Een factuur kan opgemaakt worden vertrekkend van een leeg document of op basis van een vroeger ingebrachte offerte. Het volume aan gegevens dat u met Venice Facturatie Lite kunt invoeren is zo goed als ongelimiteerd.
Trouwens, ‘Lite’ verwijst enkel naar de bedoeling om alleen de basisfunctionaliteiten in te bouwen. Zeker niet naar de manier waarop en de middelen waarmee u de facturen en offertes aanmaakt. Zo kunt u bv. rechtstreeks bij het ingeven van een verkoopdocument een klant of een artikel bijmaken of wijzigen. Op basis van gegevens beschikbaar in uw klantenfiche, kunt u onmiddellijk een e-mail versturen.
Venice Facturatie [Basic]
De opmaak van documenten gebeurt op een overzichtelijke grafische manier. Hierbij wordt de voorraadstand van de gebruikte artikels onmiddellijk geactualiseerd. U kunt zelf beslissen om de voorraad per artikel bij te houden, of om meerdere artikels te groeperen onder één voorraadartikel.
Op alle documenten kan u zowel goederen als diensten verwerken. In de artikelfiche, die overigens zeer uitgebreid is, kunt u aanduiden of u voor een artikel al dan niet voorraad wenst bij te houden.De optie laat u toe om de omschrijving van een artikel in zes verschillende talen naar keuze bij te houden. U kunt grafische bestanden (foto's, tekeningen) koppelen aan het artikel. U kunt eveneens aan- en verkoopgegevens, bijkomende tekstvelden, een barcode, btw-codes, voorraadgegevens en extra informatie bijhouden.
Functionaliteiten:
Venice Boekhouding
Venice Contactenbeheer
Hiermee beheert u al uw projecten, en kan u alle in- en uitgaande communicaties per project bijhouden. U kan eveneens de documentenflow optimaliseren, door per type document het juiste contact binnen de firma (klant, leverancier of prospect) te koppelen.
In combinatie met de module eDocumenten laat deze optie u toe om uw facturen, leveringsbonnen én rappels naar de juiste persoon of afdeling bij uw klant te verzenden.
Bezoek ons IT bedrijf
Uw IT partner voor een oplossing op maat.
Processiestraat 2, 8790 Waregem
Vredestraat 20, 8700 Tielt
056 62 76 73 | business@alfasolutions.be
BE 0442 132 433
All Rights Reserved ® Alfa solutions 2021 | Privacybeleid | Algemene Voorwaarden I Cookiebeleid I Sitemap I Design: adfun.be