Venice

Met de business software Unit4 Venice voert u uw boekhouding, facturatie en klantenbeheer uit met een glimlach! De handige functionaliteiten van Venice zorgen voor administratieve vereenvoudiging zodat u snel en efficiënt uw boekhouding, facturatie, voorraden en contacten bijhoudt.

 

De dagelijkse input is geautomatiseerd. Analyses en rapporten maakt u met een muisklik. Uiteraard voldoet de business software Venice aan de laatste wet- en regelgeving!

 

Dit is een sterk programma perfect voor de kleine KMO.

Benieuwd naar wat dit pakket jou te bieden heeft?

Vraag een GRATIS DEMO aan. Probeer het en krijg de smaak te pakken!

 

De 3 aspecten van Venice

Venice
Boekhouding

Met Venice Boekhouding voldoet u moeiteloos aan alle wettelijke verplichtingen. Tal van duidelijke rapporten, overzichten en vlotte exportmogelijkheden maken het steeds dé bron van informatie om elke bedrijfssituatie op de voet te volgen. Met de pakketten Basic & Lite is de kleine KMO volledig ondersteund!

Venice
Facturatie

Met de facturatiesoftware Venice Facturatie maakt u efficiënt offertes, facturen en creditnota's op. Het Lite pakket is ideaal voor het voeren van de minder complexe facturatie. Met het Basic pakket gaat u ook aan de slag met elektronisch factureren.

Venice
Contactenbeheer

Venice Contactenbeheer biedt een oplossing voor het beheer van uw contacten, de opvolging van projecten en de koppeling met verkoopdocumenten. U krijgt sneller inzicht in de behoeftes van uw contacten waardoor een persoonlijke benadering u toelaat vlug in te spelen op commerciële mogelijkheden.

Venice Boekhouding

Venice Boekhouding is in zijn basisversie een heel uitgebreid werkinstrument. Voor wie nog verder wil gaan, zijn er tal van opties beschikbaar. Door deze modulaire opbouw kunt u zelf een combinatie samenstellen die perfect afgestemd is op uw behoeftes.

  • Beheer van vaste activa
  • Automatisatie van betalingen
  • Consolidatie
  • Fiduciaire klantendossiers
  • Fiscale vertegenwoordiging
  • SEPA Direct Debit
  • Analytisch boeken
  • eDocumenten
  • Importeer uit andere programma's
  • Intrastat
  • Jaarrekening in een handomdraai
  • Toegangsbeheer
  • Webconnect

Venice Facturatie [LITE]

Zonder twijfel het ideale pakket voor het voeren van de minder complexe facturatie.

Dankzij de jarenlange ervaring en de input van talloze gebruikers krijgt u precies wat u nodig heeft, zonder overtollige functionaliteiten en bijgevolg ook zonder overbodige kosten.

 

Venice Facturatie Lite werd in het bijzonder ontworpen om op een eenvoudige, snelle en praktische manier offertes en facturen aan te maken. Daarbij hebben we ons bewust geconcentreerd op de essentie van die taken.

 

Een factuur kan opgemaakt worden vertrekkend van een leeg document of op basis van een vroeger ingebrachte offerte. Het volume aan gegevens dat u met Venice Facturatie Lite kunt invoeren is zo goed als ongelimiteerd.

 

Trouwens, ‘Lite’ verwijst enkel naar de bedoeling om alleen de basisfunctionaliteiten in te bouwen. Zeker niet naar de manier waarop en de middelen waarmee u de facturen en offertes aanmaakt. Zo kunt u bv. rechtstreeks bij het ingeven van een verkoopdocument een klant of een artikel bijmaken of wijzigen. Op basis van gegevens beschikbaar in uw klantenfiche, kunt u onmiddellijk een e-mail versturen.


Venice Facturatie [Basic]

Venice Facturatie Basic biedt een antwoord aan kmo’s op het vlak van elektronisch factureren. Snelheid en efficiëntie primeren bij de opmaak en het elektronisch versturen van verkoopfacturen. Deze facturen verstuurt u per e-mail in pdf of e-fff én in bulk naar de geselecteerde klanten.

De opmaak van documenten gebeurt op een overzichtelijke grafische manier. Hierbij wordt de voorraadstand van de gebruikte artikels onmiddellijk geactualiseerd. U kunt zelf beslissen om de voorraad per artikel bij te houden, of om meerdere artikels te groeperen onder één voorraadartikel.

 

Op alle documenten kan u zowel goederen als diensten verwerken. In de artikelfiche, die overigens zeer uitgebreid is, kunt u aanduiden of u voor een artikel al dan niet voorraad wenst bij te houden.De optie laat u toe om de omschrijving van een artikel in zes verschillende talen naar keuze bij te houden. U kunt grafische bestanden (foto's, tekeningen) koppelen aan het artikel. U kunt eveneens aan- en verkoopgegevens, bijkomende tekstvelden, een barcode, btw-codes, voorraadgegevens en extra informatie bijhouden.

 

Functionaliteiten:

  • Aanmaken van klanten en leveranciers
  • Opmaken van artikels en opdelen in artikelgroepen
  • Opmaken van verkoopoffertes
  • Opmaken van verkoopfacturen
  • De details van de facturen opvragen
  • De details van de offertes opvragen
  • Gebruiken van dagboeken
  • Rapporten van de verkoophistoriek
  • Routeplanner
  • Integratie met Companyweb
  • Documenten in pdf of efff-formaat in bulk versturen via e-mail

Venice Contactenbeheer

Venice Contactenbeheer biedt u de oplossing voor het beheer van uw contacten, de opvolging van projecten en de koppeling met verkoopdocumenten.

Hiermee beheert u al uw projecten, en kan u alle in- en uitgaande communicaties per project bijhouden. U kan eveneens de documentenflow optimaliseren, door per type document het juiste contact binnen de firma (klant, leverancier of prospect) te koppelen.

 

In combinatie met de module eDocumenten laat deze optie u toe om uw facturen, leveringsbonnen én rappels naar de juiste persoon of afdeling bij uw klant te verzenden.

  • beheer uw projecten door uitgebreide taakopvolging
  • projectsjablonen laten toe om diverse projecten bij te houden
  • alle in- en uitgaande communicatie kan per project genoteerd worden
  • automatische import van emails met contactherkenning
  • definieer al uw contacten of afdelingen binnen uw klanten en leveranciers voor optimale adressering en documentenflow

GEÏNTERESSEERD?

Contacteer ons voor alle info en adviezen.