Venice I software boekhouding & facturatie I voor de kleine KMO

IT voor Business / webshop particulieren

Venice

Met de business software Unit4 Venice voer je je boekhouding, facturatie en klantenbeheer uit met een glimlach! De handige functionaliteiten van Venice zorgen voor administratieve vereenvoudiging zodat je snel en efficiënt je boekhouding, facturatie, voorraden en contacten bijhoudt.

 

De dagelijkse input is geautomatiseerd. Analyses en rapporten maak je met een muisklik. Uiteraard voldoet de business software Venice aan de laatste wet- en regelgeving!

 

Dit is een sterk programma perfect voor de kleine KMO.

De 3 aspecten van Venice

Venice
Facturatie

Met deze facturatiesoftware maakt u efficiënt offertes, facturen en creditnota's op. Het Lite pakket is ideaal voor het voeren van de minder complexe facturatie. Met het Basic pakket gaat u ook aan de slag met elektronisch factureren.

 

 

Venice
Boekhouding

U voldoet moeiteloos aan alle wettelijke verplichtingen. Tal van duidelijke rapporten, overzichten en vlotte exportmogelijkheden maken het steeds dé bron van informatie om elke bedrijfssituatie op de voet te volgen. Met de Venice Basic of Lite is de kleine KMO volledig ondersteund!

Venice
Contactenbeheer

Beheer uw contacten, volg uw projecten op en koppel deze met uw verkoopsdocumenten. U krijgt snel inzicht in de behoeftes van uw contacten waardoor een persoonlijke benadering u toelaat vlug in te spelen op commerciële mogelijkheden.

 

Venice Facturatie Lite:
Voordelen van het online platform

  • U beschikt steeds over de nieuwste versie en functies.
  • U kunt het pakket op élke computer en op élke plaats gebruiken.
  • Uw gegevens worden automatisch online geback-upt.
  • U betaalt een lagere maandelijkse abonnementskost die u naar wens kan opzeggen. [€22,5 / maand]

 

GRATIS DEMO

 

Geniet van een gratis testritje en snuister wat rond op het online platform Venice Facturatie Lite.

 

Probeer 30 dagen vrijblijvend.

 

Wat kan Venice voor mijn bedrijf betekenen?

 

Venice Facturatie [LITE]

Zonder twijfel het ideale pakket voor het voeren van de minder complexe facturatie.

Dankzij de jarenlange ervaring en de input van talloze gebruikers krijg je precies wat je nodig hebt, zonder overtollige functionaliteiten en bijgevolg ook zonder overbodige kosten.

 

Venice Facturatie Lite werd in het bijzonder ontworpen om op een eenvoudige, snelle en praktische manier offertes en facturen aan te maken. Daarbij hebben we ons bewust geconcentreerd op de essentie van die taken.

 

Een factuur kan opgemaakt worden vertrekkend van een leeg document of op basis van een vroeger ingebrachte offerte. Het volume aan gegevens dat je met Venice Facturatie Lite kunt invoeren is zo goed als ongelimiteerd.

 

Trouwens, ‘Lite’ verwijst enkel naar de bedoeling om alleen de basisfunctionaliteiten in te bouwen. Zeker niet naar de manier waarop en de middelen waarmee je de facturen en offertes aanmaakt. Zo kan je bv. rechtstreeks bij het ingeven van een verkoopdocument een klant of een artikel bijmaken of wijzigen. Op basis van gegevens beschikbaar in je klantenfiche, kan je onmiddellijk een e-mail versturen.


Venice Facturatie [Basic]

Venice Facturatie Basic biedt een antwoord aan kmo’s op het vlak van elektronisch factureren. Snelheid en efficiëntie primeren bij de opmaak en het elektronisch versturen van verkoopfacturen. Deze facturen verstuur je per e-mail in pdf of e-fff én in bulk naar de geselecteerde klanten.

De opmaak van documenten gebeurt op een overzichtelijke grafische manier. Hierbij wordt de voorraadstand van de gebruikte artikels onmiddellijk geactualiseerd. Je kan zelf beslissen om de voorraad per artikel bij te houden, of om meerdere artikels te groeperen onder één voorraadartikel.

 

Op alle documenten kan je zowel goederen als diensten verwerken. In de artikelfiche, die overigens zeer uitgebreid is, kan je aanduiden of je voor een artikel al dan niet voorraad wenst bij te houden.De optie laat je toe om de omschrijving van een artikel in zes verschillende talen naar keuze bij te houden. Je kan grafische bestanden (foto's, tekeningen) koppelen aan het artikel. Je kan eveneens aan- en verkoopgegevens, bijkomende tekstvelden, een barcode, btw-codes, voorraadgegevens en extra informatie bijhouden.

 

Functionaliteiten:

  • Aanmaken van klanten en leveranciers
  • Opmaken van artikels en opdelen in artikelgroepen
  • Opmaken van verkoopoffertes
  • Opmaken van verkoopfacturen
  • De details van de facturen opvragen
  • De details van de offertes opvragen
  • eDocumenten
  • Importeer uit andere programma's
  • Intrastat
  • Jaarrekening in een handomdraai
  • Toegangsbeheer
  • Webconnect

 

Venice Boekhouding

Venice Boekhouding is in zijn basisversie een heel uitgebreid werkinstrument. Voor wie nog verder wil gaan, zijn er tal van opties beschikbaar. Door deze modulaire opbouw kan je zelf een combinatie samenstellen die perfect afgestemd is op je behoeftes.

  • Beheer van vaste activa
  • Automatisatie van betalingen
  • Consolidatie
  • Fiduciaire klantendossiers
  • Fiscale vertegenwoordiging
  • SEPA Direct Debit
  • Analytisch boeken

 

Venice Contactenbeheer

Venice Contactenbeheer biedt je de oplossing voor het beheer van je contacten, de opvolging van projecten en de koppeling met verkoopdocumenten.

Hiermee beheer je al je projecten, en kan je alle in- en uitgaande communicaties per project bijhouden. Je kan eveneens de documentenflow optimaliseren, door per type document het juiste contact binnen de firma (klant, leverancier of prospect) te koppelen.

 

In combinatie met de module eDocumenten laat deze optie je toe om je facturen, leveringsbonnen én rappels naar de juiste persoon of afdeling bij je klant te verzenden.

  • beheer je projecten door uitgebreide taakopvolging
  • projectsjablonen laten toe om diverse projecten bij te houden
  • alle in- en uitgaande communicatie kan per project genoteerd worden
  • automatische import van emails met contactherkenning
  • definieer al je contacten of afdelingen binnen jouw klanten en leveranciers voor optimale adressering en documentenflow