Act! CRM
Ben je op zoek naar de ultieme toolset om je bedrijf te laten groeien? Act! helpt je hierbij!
Dat doen we door moderne en innovatieve software en diensten te bieden, speciaal ontwikkeld voor de unieke behoeften van bedrijven van nu.
Als je kiest voor Act!, krijg je bewezen CRM en krachtige Marketing Automation in één: de ultieme toolset voor optimaal engagement en meer groei. En je weet dat je de juiste keuze maakt, want Act! wordt door miljoenen gebruikers over de hele wereld beschouwd als de marktleider.
Wilt u dat een van onze consultants bij u langskomt en u laat zien hoe Act! uw bedrijf kan veranderen? Vul het formulier hieronder in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Act! biedt talloze competitieve voordelen
Bewaar gedetailleerde klantgegevens, e-mails, documenten, aantekeningen, historie, activiteiten en nog veel meer op één gemakkelijk te vinden plek voor een totaalbeeld van uw klantrelaties: het Act! contactenbestand. U kunt eenvoudig en naadloos al uw klantinformatie uit uw huidige CRM-oplossing overzetten.
Optimaliseer uw klantenlevenscyclus van eerste contact tot retentie en loyaliteit met geautomatiseerde outreach in elke fase. Laat Act! Marketing Automation het werk voor u doen door middel van respons-gestuurde nurturemarketingcampagnes, allemaal automatisch binnen Act! verzonden naar gerichte lijsten. Campagnes worden getriggerd op basis van de criteria die u definieert, waardoor de ontvanger door een zeer gepersonaliseerd pad wordt geleid.
De pijplijnview met contextgerichte KPI’s, een pijplijn van uitvoerbare sales, interactieve saleskanalen en geavanceerde filters helpt u om uw opbrengsten te voorspellen, uw strategie aan te passen en uw activiteiten snel op de juiste kansen te richten.
Concentreer u op de meest relevante salesgegevens met contextgerichte KPI’s die u een snelle samenvatting van statistieken bieden, zoals het aantal succesvolle kansen, de waarde van succesvol gesloten deals, nog niet gesloten deals en nog veel meer, allemaal gebaseerd op door u gekozen filters. U kunt ook zelf KPI’s creëren die perfect aansluiten bij uw bedrijf.
Bewaar gedetailleerde klantgegevens, e-mails, documenten, aantekeningen, historie, activiteiten en nog veel meer op één gemakkelijk te vinden plek voor een totaalbeeld van uw klantrelaties: het Act! contactenbestand. U kunt eenvoudig en naadloos al uw klantinformatie uit uw huidige CRM-oplossing overzetten. Maak optimaal gebruik van de flexibiliteit van Act! met Custom Tables! Beheer eenvoudig gedetailleerde, branchespecifieke gegevens zoals verzekeringspolissen, servicecontracten, hypotheken of projecten.
Altijd online dankzij honderden populaire apps waarmee u Act! Premium nog krachtiger en nog toegankelijker maakt — een waardevolle extra functie voor abonnees! Kan worden geïmplementeerd met een paar simpele stappen. Kijk vervolgens hoe Act! Connect automatisch gegevens uitwisselt tussen Act! Premium en de apps van uw keuze.
Act! evolueert constant! Zie wat er werd verbeterd en toegevoegd doorheen de tijd.
Jouw ideale IT partner
Jouw IT partner voor een oplossing op maat.
Processiestraat 2, 8790 Waregem
056 62 76 73 | business@alfasolutions.be
BE 0442 132 433
All Rights Reserved ® Alfa solutions 2024 | Privacybeleid | Algemene Voorwaarden I Cookiebeleid I Sitemap I Design: adfun.be