Alfa Invoices

Maak niet langer uw facturen in Word of Excel. Alfa Invoices is snel en eenvoudig in gebruik. Op maat van kleine zelfstandigen en freelancers.

 

Want wat wilt u? Zo snel en efficiënt mogelijk factureren. U heeft immers nog heel wat anders te doen. De nadruk van dit facturatieprogramma ligt dan ook op snelheid & eenvoud.

 

Ontdek alle voordelen. U maakt uw facturen rechtstreeks in het document zodat u meteen weet hoe het eruit zal zien. U bekijkt heel gemakkelijk overzichten en exporteert automatisch naar uw boekhouder. Daarbij heeft u het altijd en overal bij de hand met de mobiele webapplicatie. Handig om snel even een factuurtje op te stellen in de auto.

Alfa-Invoices-dashboard

GRATIS PROEFVERSIE IN 1 KLIK

 

U kunt het programma nu al even uitproberen. Met enkel een e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord snuistert u naar believen wat rond. Heel gemakkelijk. Het blijft 14 dagen volledig tot uw beschikking. Gratis en vrijblijvend.

Snel en eenvoudig

Vergeet alle rompslomp rond administratieve taken. Maak snel en eenvoudig professionele facturen, in de huisstijl van uw firma.

Overzicht en inzicht

Bewaar het overzicht per kwartaal, jaar of zelfs per klant. Krijg inzicht in uw aan- en verkopen via duidelijke en eenvoudige statistieken.

Mét ondersteuning

Tevreden klanten via service na verkoop, daar gaan we voor. Heeft u vragen of problemen, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Voordelen ten opzichte van Excel

Als u reeds jarenlang gewend bent om uw facturatie in Excel of Word te doen, begrijpen we dat het niet eenvoudig is om hier van af te stappen, maar eenmaal u de keuze maakt, zult u snel zien dat er heel wat voordelen zijn. 

  • Duidelijke statistieken van in- en uitgaande facturen (overzicht, betaalstatus, …)
  • Mooi & volledig klantenoverzicht
  • Eenvoudig omzetten van documenten (offerte → factuur, factuur → creditnota, …)
  • Eenvoudig lijsten opvragen
  • Uitgaven bijhouden
  • Data exporteren en meteen versturen naar uw boekhouder (universele inleestaal UBL)
  • Werkt op álle devices & op elke plaats (in de Cloud)
  • Eenvoudig bijhouden van uw prestaties en geleverde materialen
  • Automatische herinneringen instellen
“Het gebruiksgemak viel me al op bij de demoversie, met een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke layout maak je heel snel facturen. Alles zit waar je het verwacht. Bij feedback spelen ze er supersnel op in, heel belangrijk bij dergelijke online dienst.”

Hildes Demarez
Zaakvoerster, Hildes Kaasboetiek

Voordelen ten opzichte van andere platformen

  • U werkt rechtstreeks in het document zoals u die zal doorsturen naar de klant
    • Eenvoudige opmaak
    • PDF zoals weergegeven op het scherm
    • Geen talloze stappen nodig voordat de opmaak van de factuur zichtbaar is
  • Ongelimiteerd aantal documenten
  • Personaliseer uw factuur met eigen logo én extra achtergrondafbeelding
  • U ontvangt mailstatistieken bij het versturen van documenten ("Heeft de klant mijn factuur geopend?")
  • Bijlages koppelen aan producten (technische fiche, afbeeldingen, ...)
  • Mogelijkheid tot gebruik van voorgedrukt papier
  • Zoekfunctie in documenten
  • Personaliseren van uw mailtekst
  • Leg specifieke voorwaarden/opmerkingen vast per type document
  • Uurregistratie, verschillende uurtarieven en productregistratie
  • Exporteer eenvoudig een overzicht van gepresteerde uren & geleverde producten
  • Instellen van automatisch terugkerende facturen
  • Het volledige pakket is ook beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels

Onze prijzen: Kies voor Milly, Billy of Trilly

Milly

€9,99 / maand

Klanten beheren

Facturen aanmaken

Creditnota's aanmaken

Bijlages toevoegen

Betalingen opvolgen

Uitgaven bijhouden

 

Billy

€19,99 / maand

Idem MILLY +

Producten

Offertes

(Automatische) herinneringen

Terugkerende facturen

 

 

Trilly

€39,99 / maand

Idem BILLY +

Bestelbonnen

Leveringsbonnen

Projecten

Tijdsregistratie

Productregistratie

 

GEÏNTERESSEERD? NOG MEER INFO NODIG?

Contacteer ons voor een voorstel op maat.