Support voor Advodata 8 stopt

IT voor Business / webshop particulieren

Support voor Advodata 8 stopt

05/09/2019

Ja, het moest er eens van komen. De eerdere versie van onze advocatensoftware, Advodata 8, is inmiddels meer dan 30 jaar oud en aan zijn laatste adem toe. We zijn immers al een hele tijd bezig met het verdelen van onze nieuwe versie, Advodata 10, met verbeterde functionaliteiten en gebruiksvriendelijkheid.

 

Om ons volop op die nieuwe versie te kunnen focussen, is de tijd gekomen dat we Advodata 8 definitief achter ons laten. Daarom zullen we vanaf 01/01/2020 geen support meer bieden op dit pakket.

 

Geen nood, we hebben meerdere oplossingen om dit op te vangen. De overstap naar Advodata 10 is uiteraard de logische keuze. Heeft u reeds Advodata 10 ? Dan hoeft u niets te doen en wensen we u nog veel werkplezier toe !

 

 

VRAAG EN ANTWOORD


Ik gebruik nog steeds Advodata 8. Wat betekent dit voor mij?
Dit betekent dat wij vanaf 01/01/2020 u niet meer telefonisch of via mail zullen kunnen bijstaan bij vragen, opmerkingen of eventuele defecten in het softwarepakket. Ook zullen er geen updates meer uitgevoerd worden. Omdat wij echt overtuigd zijn van de nieuwe versie, Advodata 10, staan we u met raad en daad bij om de overstap te maken.

 

 

Zal ik voor Advodata 10 meer betalen?
Dat hangt af van uw situatie.

  • U heeft een supportcontract: dan geniet u van een geoptimaliseerd en modern pakket dat uw workflow aanzienlijk zal verbeteren voor exact dezelfde prijs. Als dat niet mooi is.
  • U heeft geen supportcontract: dan heeft u jammer genoeg niet automatisch recht op Advodata 10. We maken u graag een voorstel volgens de noden van uw kantoor. Contacteer ons hiervoor.

Hoe verloopt de overstap van Advodata 8 naar Advodata 10?
De installatie verloopt in verschillende fases:

  1. Installatie van Advodata 10 & migratie van uw gegevens. Dit doen we vanop afstand via TeamViewer.
  2. Gratis opleiding (4u) bij u ter plaatse voor u en uw medewerkers.
  3. De Go Live van het pakket in uw kantoor.

>> We plannen samen met u de data voor de verschillende fases van de overstap in.

 

Ik wil de overstap naar Advodata 10 niet maken. Wat gebeurt er dan?
We raden dit niet aan, maar het is wel mogelijk. U kunt Advodata 8 blijven gebruiken, maar dan zonder onze service en updates. Indien u echt nog hulp nodig heeft, kunnen wij u dit aanbieden aan een vaste kostprijs per uur.

 

Uiteraard stimuleren we de overstap naar Advodata 10. U zult ondervinden dat de functionaliteiten veel gebruiksvriendelijker en uitgebreider zijn geworden. We komen het graag eens aan u voorstellen.

 

Ik ben momenteel geen Advodata klant meer. Wat zijn de mogelijkheden?
Jammer dat u vertrokken bent, uiteraard verwelkomen we u graag terug. We beschikken over meerdere migratietools om uw data uit een ander pakket over te zetten naar Advodata 10. U kunt steeds vrijblijvend contact opnemen.