IT Servicedesk I Meteen telefonisch geholpen I Alfa solutions

IT voor Business / webshop particulieren

IT SERVICEDESK

IT SERVICEDESK VOOR BEDRIJVEN

Onze first line technicians helpen bedrijven graag bij eventuele technische problemen binnen de IT omgeving. Een printer die niet meer verbonden geraakt met het netwerk, een computer die crasht, een back-up die niet meer loopt zoals het zou moeten, enz..

 

Stuur ons het probleem, we bezorgen je automatisch een ticket ter opvolging en zorgen snel voor de gepaste oplossing!

 

BEN JE PARTICULIER?

Stuur jouw technische vraag naar waregem@alfasolutions.be

 

CONTACTEER JE ALS BEDRIJF?

Volg de stappen hieronder.

Schermovername

Na afspraak met onze dienst.

1

Stuur een e-mail / bel ons op

Stuur ons een e-mail met jouw probleem/vraag naar servicedesk@alfasolutions.be

OF

Bel ons op het nummer 056 62 76 75

 

---------

DIT IS EEN BETALENDE SERVICE

Je kan ons bereiken tijdens onze openingsuren.

2

Ticket of Teamviewer?

Je ontving een bevestigingsmail of kreeg een medewerker aan de lijn.

Je werd doorverwezen naar:

of

STAP 1:
Bevestiging van het ticket

 

Je ontving via e-mail een bevestiging van jouw aanvraag. Daarop zie je jouw registratie met jouw ticketnummer. Dit nummer is het algemene identificatienummer voor alle diensten en acties die ondernomen zullen worden voor deze aanvraag.

STAP 2:
Behandeling van JOUW aanvraag

 

We bekijken jouw aanvraag en behandelen deze zo snel mogelijk. Je wordt hiervan per e-mail op de hoogte gebracht.


Wens je het zelf ook op te volgen? Dat kan via ons klantenportaal.
Stuur een mailtje naar planning@alfasolutions.be of bel naar onze IT servicedesk (056 62 76 75) om een login aan te vragen.

STAP 3:

Finale Check

 

We geloven dat jouw probleem werd opgelost.

Als bevestiging checkt de verantwoordelijke nog even het volledige plaatje. Daarna 'sluiten' we jouw ticket.

 

Werd de volledige aanvraag behandeld en ben je optimaal geholpen geweest?

Je hebt 2 werkdagen de tijd om mogelijke opmerkingen of reacties te geven.

(Dit volgens onze Algemene Voorwaarden Diensten)

STAP 4:

Feedback

 

"Hoe tevreden was je over onze service?"

Je ontvangt een afsluitende mail en de vraag om een korte evaluatie te geven over onze interventie.

Met deze informatie zullen wij een permanente evaluatie doorvoeren van onze diensten.

 

Een dikke dankjewel om hier aan deel te nemen. We willen je immers een zo goed mogelijke service blijven aanbieden.

NOODGEVAL?

Wanneer je te maken krijgt met een noodgeval in jouw bedrijf, staat onze permanentiedienst tot jouw beschikking. Deze is beschikbaar op werkdagen van 7u tot 8u30 en van 17u30 tot 22u. Op zaterdag is dit van 8u tot 20u. Deze dienst is uiteraard een extra betalende service.

Bel naar 056 62 76 80

Hoeveel kost de technische hulp via onze IT Servicedesk?

De interventies van onze techniekers worden verrekend per gepresteerd kwartier. Bij een interventie ter plaatse rekenen we een kilometervergoeding aan.